Klacht: Geen klantvriendelijkheid in winkel zelf

op 12 juli 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Ben net bij de action in kaatsheuvel geweest en kon iets niet vinden in de rij waar ik stond. Toen ik het vroeg aan een medewerker die op dat moment stond werd er tegen me gezegd dat het in die rij moest staan maar kon het helemaal niet vinden. Doen ik het nog eens ging vragen werd er gezegd dat ze het niet meer hadden. Uiteindelijk heeft een andere klant het me aan gewezen. Is toch eigenlijk te gek voor woorden dat een klant een andere klant moet helpen

Ik ben pas tevreden als er mee gelopen word en dat ze eventueel ook informatie geven dat product als er om gevragen word. En niet word gezegd dat het in de beschrijving staat

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Snoertje1997