Klacht: Geen klantgerichte medewerker

op 04 oktober 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik had vandaag €50 contant bij me en daarmee liep ik op zak. Ik kom bij de kassa en sta met mijn €50 biljet om een envelop af te rekenen van €0,60. De cassiere zegt heel onvriendelijk dat ze niet terug heeft van 50. Dus ik vraag of ik het ergens anders mag afrekenen en ze zegt op een botte manier nee. En ik vraag waarom dat niet kan en dan zegt ze: “we willen mensen niet met €50 laten betalen , want dat is een groot bedrag om terug te geven”
En vervolgens reageer ik hierop met “het is toch normaal als iemand met €50 betaalt” , volgens haar niet dus. Ik kan begrijpen dat ze het niet terug kan geven , maar kom op je hoort dit soort dingen op een normale manier te brengen. Ze sprak heel bot en totaaaaal niet klantvriendelijk.

Als de klant normaal wordt behandeld.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

2 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ranjana