Klacht: geen klant van Telfor – wel incasso

op 12 juli 2017 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb een klacht.
Heb net 3 kwartier(!!) aan de telefoon gehangen met een klantenservice medewerker zonder resultaat. Wat is het geval:
Ik ben géén klant, heb géén telefoon, huisaansluiting of wat dan ook voor aansluiting (ooit in het verleden heb ik eens een TISCALI e-mailadres gehad – wat ik al meer dan 5 jaar niet meer gebruik en netjes heb opgezegd en betaald) Deze maand krijg ik ineens out-of-the-blue een incasso van 4,=, die heb ik gestorneerd want ik ben zoals gezegd ben ik geen GEEN klant van Telfort). Heb er een mail over gestuurd om het uit te leggen….. vandaag kreeg ik een aanmaning!! ZIE ONDER.
k Heb aan de telefoon alles uitgelegd, medewerker heeft leidinggevende mee laten kijken, er is NIETS te zien op het klantennummer 1001599955 er bestaat alleen een TABBLAD op mijn naam en toch….. moet ik betalen (???) voor een e-mail adres wat ik ooit heb gehad maar niet meer gebruik.
Een raadsel. Na 3 kwartier én overleg van klantenservice medewerker met zijn leidinggevende kreeg ik het advies om maar even bij een Telfort winkel langs te gaan……. misschien konden zij nog iets doen. SCHANDALIG.
Dus ik ben bijna een uur aan het wachten men ziet dat ik geen diensten af neem of klant ben er is niets over mij bekend maar ….. mag nu naar een Telfort winkel om het hele verhaal weer uit te leggen? Schandalig Telfort, dit is geen reclame!!!

De onderstaande mail ontving ik vandaag (met foutief huisadres, ik woon hier al bijna 3 jaar niet meer en heb nooit Telfort thuis gehad)

A.M. Noordijk

KIPSTR 117
3011ZX ROTTERDAM
Klantnummer: 1001599955
Beste meneer/mevrouw A NOORDIJK,

Je laatste factuur is nog niet betaald
Ik mail je omdat ik zag dat de laatste factuur van je Telfort Thuis abonnement nog niet betaald is. Het bedrag is namelijk teruggehaald (gestorneerd) naar rekeningnummer NL02 ABNA 0501 1471 44.

Betaal je de factuur alsnog?
Er staat nog een bedrag van 4,00 open. Je betaalt dit eenvoudig via iDEAL, ook vanaf een ander rekeningnummer. Betaal je ons alsjeblieft binnen 3 dagen?

Vragen over je factuur?
Bel dan met 0900 9596 (voor het bellen naar dit nummer betaalt u alleen uw gebruikelijke kosten)
Alvast bedankt!
Groeten, Anne
Klantenservice Telfort
Telfort, Postbus 512, 2400 AM Alphen a/d Rijn, NL 009292056B01, www.telfort.nl

Ik wil direct uit alle Telfort bestanden verwijderd worden, ben geen klant en ga het niet worden ook.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anne Noordijk