Klacht: Geen kijkgenot

op 05 oktober 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Vaak stilstaand beeld en vanavond vaak geen signaal dus ook geen tv kijken balen!!!

Wanneer mijn klachten opgelost zijn

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

1 maand geleden - Geachte mevrouw Maurick, U geeft aan dat uw beeld vaak stil staat en dat u vaak de melding 'geen signaal' krijgt. Wij begrijpen goed dat dit erg vervelend is. Wij willen u vragen welk merk en type ontvanger u gebruikt waar dit probleem zich voor doet. Helaas konden wij aan de hand van de door u genoemde gegevens uw pakket niet terug vinden in ons systeem, daarom willen wij u vragen om een smartcard nummer zodat wij dit alsnog kunnen terug vinden. Wij horen graag spoedig van u. Met vriendelijke groet Adrian Webcare CanalDigitaal

Reactie van de melder van de klacht Erica.maurick

1 maand geleden - Mijn ontvanger is een Phillips type dsr7141/22. Mijn smartcardnummer is 12857208088400. Met vriendelijke groet, mevrouw Maurick

Bericht van Canaldigitaal

1 maand geleden - Geachte mevrouw Maurick, Hartelijk dank voor het sturen van uw smartcard nummer en het merk en type van de ontvanger. Wij hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken, echter kregen wij geen gehoor. De melding die u aangegeven heeft kan verschillende oplossingen hebben. Om deze reden wilden wij telefonisch contact met u opnemen. Wij willen u vragen moet het volgende te proberen: 1. Druk op knop MENU op de afstandsbediening van de ontvanger 2. Selecteer 'Instellingen' en druk op OK 3. Selecteer 'Satellietontvanger' en druk op OK (PIN:1234) 4. Selecteer 'Uitgebreide instellingen' en druk op OK 5. Selecteer 'Fabrieksinstellingen' en druk op OK 6. Druk op OK om te bevestigen. De ontvanger zal opnieuw opstarten in het installatiemenu. 7. Selecteer de taalkeuze: 'Nederlands' en druk op OK 8. Selecteer de HD zenderlijst en druk op OK 9. Selecteer na de signaalcontrole 'Volgende stap: Zenders zoeken' en druk op OK 10. Na het inladen van de zenderlijst wordt het zenderoverzicht getoond. Druk op OK om de zender te selecteren Graag horen wij van u of dit het probleem met uw ontvanger heeft opgelost. Met vriendelijke groet Adrian Webcare CanalDigitaal

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 17 oktober 2016 om 10:27 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Erica.maurick