Klacht: geen kassabon lek regenpak

op 05 september 2018 over Zeeman in de categorie Kledingwinkels

ik ben ongeveer twee weken geleden in uw filiaal in helmond geweest ik werd daar geholpen door een donker meisje ik kocht voor over de 100 euro en moest zelf de opmerking maken dat ik er een big shopper van jullie bij kreeg om de kleding in te doen.

na betaling scheurde ze de bon doormidden ik kreeg een kopie bon, 1 dag later bracht mijn vriend een antal kleding stukken retour omdat die niet pasten, nu kregen we geen bon meer terug omdat je van een retour niet kunt innemen…… ze zouden mijn vriend wel herkennen mocht hij meer terug willen brengen, ik had speciaal een regenpak gekocht voor mijn dochtertje ze heeft hem 10 min gedragen maar was lek bij de schouder, ik kan er niet mee naar de winkel heb geen bon wat moet of kan ik nu doen met mijn klacht ook had ik haar naam erin geschreven zodat hij niet kwijt raakt maar aan een splinternieuw renpak dat lek is heb ik niets……

geen commentaar kom al jaren in wc de bus nooit problemen gehad maar nu het 1 na het andere probleem en onvriendelijk personeel

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zeeman

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zeeman nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lucasmonique