Klacht: Geen kaarten voor Coldplay binnengekregen

op 22 juni 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Ik heb tot op heden mijn VIER (!) bestelde kaarten voort het Coldplay concert van 24 juni 2016 niet ontvangen. Uiteraard heb ik hier reeds mails over gestuurd en contact over gehad, “dit is niet onze werkwijze” en verwijzing naar de algemene voorwaarden. Echter, ik heb een maandhuur aan tickets betaald. Ik wil graag het aankoopbedrag zo snel mogelijk teruggestort krijgen.

Aankoopbedrag van 611 EUR teruggestort.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 24 juni 2016 om 09:06 geantwoord

Op dit moment hebben wij onze reguliere leverancier een deadline gesteld, als hij voor deze deadline niet heeft geleverd zijn wij genoodzaakt uw order te annuleren en ontvangt u het volledige aankoopbedrag van ons terug. In de tussen tijd zoeken wij contact met andere leverancier om u alsnog uw kaarten toe te kunnen sturen.

Heeft op 24 juni 2016 om 12:27 geantwoord

Op het moment dat de klacht wordt behandeld is het minder dan 12 uur voor het concert. Ik heb dus niets aan de oplossing waarbij een deadline wordt gesteld of contact gelegd wordt met een andere leverancier; ik verwacht namelijk niet dat ik de tickets alsnog toegestuurd krijg. Ik wil, nogmaals, zo snel mogelijk het aankoopbedrag teruggestort krijgen.

Alle klachten die gemeld zijn door fleurbaak