Klacht: Geen kaarten ontvangen Paul Carrack

op 14 mei 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

November 2015 kaarten gekocht voor Paul Carrack in 18 maart dit jaar. Een week voor de datum een mail gekregen dat de kaarten door de toeleverancier niet geleverd kunnen worden.
Het Concert werd ge-annuleerd. Ik vroeg m’n geld te retourneren, dit gebeurde niet.
Eind maart kreeg ik bericht dat er een nieuwe datum was voor het concert, 20 mei a.s.
Nu weer een melding dat de kaarten niet geleverd kunnen worden door de toeleveranciers.
Ik ben woest. Dat deze firma nog zaken mag/kan blijven doen is crimineel.
Gewaarschuwd dus en ik ga verdere stappen ondernemen.

Gewenste Oplossing:

Een zakelijke correctheid. Aanbod-koop-levering

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticket tribune nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 30 mei 2016 om 13:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Henny,

De refund van uw order is inmiddels doorgezet.
Het bedrag moet binnen 7 werkdagen terug te vinden zijn op uw rekening.
Het bedrag van € 105.00 wordt teruggestort op de rekening van betaling, in uw geval gaat dit om uw bankrekening.
Mocht u dit binnen 7 werkdagen niet hebben ontvangen, horen wij het graag.

Onze excuses dat we u niet beter van dienst hebben kunnen zijn.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Het team van TicketTribune

Alle klachten die gemeld zijn door Carrack