Klacht: Geen kaarten Guus Meeuwis en geld niet terug gekregen

op 07 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

18/4 kaarten besteld voor Guus Meeuwis, 7 juni bericht ontvangen dat er geen kaarten beschikbaar zijn voor het concert van 8 juni, tot op heden het bedrag van €469,25 NIET ontvangen, wel 2 x een mail waarin staat dat het bedrag binnen 3 dagen overgemaakt wordt, dus niet!! Ook van klacht.nl 2 x een mail ontvangen waarin staat dat de klacht opgelost is.

Gewenste Oplossing:

Ik wil direct mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 08 september 2012 om 17:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels is per mail contact opgenomen met de klant en is de klacht opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door saar56