Klacht: Geen kaarten geleverd geen normaal contact mee te krijgen

op 06 juli 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Wij hebben (helaas) kaarten bestelt via tickettribune.. Nu kunnen ze de reeds betaalde kaarten niet leveren en moeten we wachten tot 3 uur voor het concert begint om misschien de kaarten alsnog te krijgen… We moeten meer dan 200 km rijden, hotel geboekt alles.. Ze zijn telefonisch niet bereikbaar en op elk mailtje krijg je exact hetzelfde antwoord, hiermee word iig aangetoond dat ze geen enkele interesse en service aan hun klanten bieden. Koop hier NOOIT!!

Als ik mijn betaalde kaarten ruim op tijd krijg

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticket tribune nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 02 november 2017 om 14:31 geantwoord

Beste heer Schuilenburg,

Per abuis hebben wij een tijd lang geen notificaties ontvangen van nieuwe meldingen op deze website. Bij deze ronden we graag uw openstaande klacht af.

Nogmaals onze excuses dat wij vorig jaar niet in staat waren tijdig de bestelde tickets voor André Rieu te leveren. Het orderbedrag is gerestitueerd.

We hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.

Het team van TicketTribune

Alle klachten die gemeld zijn door MartyMorin