Klacht: Geen kaarten geen geld terug!!!!

op 20 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Net als velen kaarten besteld in Feb. j.l. voor Madonna op 7/7
Week van te voren de bekende mail dat de kaarten niet te leveren waren.
geld zou terug gestort worden. binnen 30 dagen zoals in voorwaarden staat.
Als ik hier zo lees dan krijgt men ook na 30 dagen zijn/haar geld niet terug.
Diverse mails gestuurd, geen reactie natuurlijk!!
Na wat speurwerk heb ik de naam van de eigenaar achterhaalt. Ze zijn onderdeel van DES (Dutch entertainment group).
Naam van de eigenaar is Eward Rodenburg. Het zal niet meer lang duren totdat ik heb getraceerd heb. Zodra ik hem gevonden heb moeten we maar eens met een paar mensen een bezoekje aan hem brengen……
Wordt vervolgd

Gewenste Oplossing:

Geld terug en wel nu!!!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 08 september 2012 om 16:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels is per mail contact opgenomen met de klant en is de klacht opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Robert001