Klacht: geen kaarten!

op 02 oktober 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

helaas hebben wij vorig jaar 371euro betaald voor kaarten die niet geleverd zijn.

we kregen een mail, met daarin aangeboden 4 staanplaatsen {upgrade}
ipv zitplaatsen.

dit is natuurlijk voor ons geen Upgrade, aangezien wij met kleine meiden gaan.

en daarbij horen wij 3 uur van te voren of er kaarten zijn.
dit is natuurlijk niet netjes!

de kinderen verheugen zich al bijna een jaar om hier naar toe te gaan!!

daarbij,..praten ze over levering ,,leveranciers enz enz..
maar dat is niet ons probleem, ze hebben dit te koop aangeboden en wij hebben betaald.

en na 10 maanden pas te laten weten via een mail betreft de kaarten hoe en wat, en daarbij zijn ze telefonisch niet bereikbaar!!!

ik wil de meiden niet teleurstellen,

as dinsdag zitplaats kaarten in mijn bezit! of dinsdag volledige bedrag terug!!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 03 oktober 2016 om 10:20 geantwoord

Zoals aangegeven heeft u van ons een alternatief aangeboden gekregen, omdat de origineel bestelde kaarten pas laat geleverd worden. U staat vrij om hier van gebruik te maken. Daar deze kaarten alsnog binnen zullen komen, maar slechts later, kunt u niet annuleren. Dit staat duidelijk aangegeven in de algemene voorwaarden. Wij doen ons uiterste best uw kaarten zo snel mogelijk toe te sturen.

Heeft op 03 oktober 2016 om 10:54 geantwoord

We hebben staanplaatsen ontvangen!!! Dit is geen oplossing voor kleine kinderen!!!! Ik heb niet voor niets betaald voor ZITPLAATSEN!!! En daarbij 2 verschillende ingangen ook nog!!!

Kaarten aangboden..ik betaal voor wat er staat

En als j die kaarten niet heb..waarom bied je dat dan aan!! Smoesjes!! Ik zit met kinderen 1 40m ..wat hebben die aan staanplaatsen!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Ikke Ikke