Klacht: geen kaarten??

op 17 juni 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Goedendag. Ik heb op 06-11-2015 kaarten besteld voor de gabbers op 23-06-2016. hier kijken we erg naar uit vanwege een bewogen jaar. Maar helaas kregen we woensdag 15-06-2016 een bericht dat de kaarten waarschijnlijk niet geleverd kunnen worden! De zoon van mijn vriendin heeft ondertussen een limo geregeld van zijn zuurverdiende geld en dat bedrag krijgen we ook niet meer terug.

Als ik de kaarten krijg waar ik voor betaald heb!!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticket tribune nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 24 juni 2016 om 09:33 geantwoord

Wij vinden het heel egr vervelend dat deze kaarten wat later zijn geleverd, echter zijn deze kaarten netjes geleverd op 20 juni per email. Wij gaan er vanuit dat u deze in goede order heeft ontvangen en hopen oprecht dat u heeft genoten van de show gisteravond. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Alle klachten die gemeld zijn door Paul van Laarhoven