Klacht: Geen juiste bestelling en lopen door de Mac-Drive

op 10 oktober 2017 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Hallo collega’s van macdonalds in Emmen.

Mijn klacht gaat over dat ik geen juiste bestellingen mee krijg zoals vandaag.! Ik rij door de mac drive om mijn bestelling te doen ,ik word vriendelijk geholpen en vertrouw erop dat ik alles heb. Ik rij naar huis toe en tot de conclusie ik mis een kleine friet..! Waardoor mijn zoontje van 1 geen eten heeft en ik snel naar de lokale patatboer moet. Ik krijg geen saus. En waar is mijn dochtertje haar danoontje ? Die bij de happy mail hoort ? Allemaal vergeten producten waarvoor ik heb betaald. Jammer..!! Maar dat is nog niet alles..!! Vorige week vrijdag kwam ik weer door de mac drive waar ik echt voor schut ben gezet ik zit samen met mijn vroendin in auto, we bestellen bij de paal maar we wouden appart betalen maar dat kon niet maar 1 auto per bestelling.! Ik kon ook wel even naar de andere paal lopen om te bestellen. Wat ik ook deed..! Maar ik werd NIET geholpen. Ik ben naar raam 1 gelopen om mijn bestelling te doen, maar dat kon niet ik weer naar de paal gelopen en ja Hoor 4 auto’s later ben ik aan de beurt.! Ondertussen bijna aan het wegvriezen van de kou . Kan ik naar raam 1 om te betalen, mijn vriendin is ondertussen met de auto allang weg en staat op het parkeerplaats, op mij te wachten. Ik loop naar raam 2 krijg ik te horen voor eigen veiligheid mag u niet in de drive lopen..!! Huh ? Wat ? Oke ? Waarvan ik heb geantwoord ik moest van jullie lopends bestellen, ik heb bijelkaar 25 min in de kou gestaan en nu zeggen jullie dit. Automobilisten lachten mij uit achter mij..!! Ik ben echt ten schande gezet

Jullie mogen iets verzinnen om mij tevreden te krijgen.!

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AylinnLevano