Klacht: Geen juist afhandeling van voertuig

op 08 augustus 2016 over RDW in de categorie

Hoi,
Ik heb vorige week de hele verhaal aan u doorgegeven ,vrijdag 5 Aug uiteindelijk ik werd gebeld door mevr zorgt van Rdw schiedam dat alles o.k is en ik zou kentekenbewijs vrijdag binnen hebben dus niet binnen ,vandaag 8 Aug keek ik vie Rdw side en..mijn auto staat nogsteeds onder Wokmelding dus weer bellen naar Rdw mevrouw Zorgt is aan het lunchen na 30 minuten ik werd terug gebeld en daarna na 3 minuten ze is erachter gekomen en ze zegt ja ja sorry ik heb wat fout gedaan of ???..maar de wok is er nu af du je krijgt kentekenbewijs in de loop van de week en sorry !!
Mijn vraag is hoeveel keer kan het fout gaan ,vrijdag toen ze belde mij waar keek ze naar naar??na de keuren van auto ze zei 3 dagen en is klaar !!belachelijk ,,mijn vakantie en vakantie dagen zijn voorbij dankzij fouten en excuses van Mevr zorgt en nu is ook niet bekend of dat wel goed is !
Als wij als een burger een fout maken staat er allen een boete klaar geen sorry of ….maar een medewerker van rdw mag fouten doen zoveel ze wilt dat is de rechtvaardigheid van overheid!!
mvg
R.Zamarialai

noooooit !!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RDW

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RDW nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door paris123