Klacht: Geen internetverbinding

op 10 februari 2018 over Reggefiber in de categorie Glasvezel

Wij hebben al sinds 2 dagen geen internetverbinding. De isp zijnde ON geeft aan dat het probleem bij Reggefiber ligt en dat er geen servicemonteurs beschikbaar zijn omdat het weekend is.

Volgens ON kan de kwestie pas maandag op z’n vroegst worden opgepakt.
Dit is een ontoelaatbare situatie, omdat wij vanuit huis werken en een internetverbinding daarbij essentieel is.

Het is daarom een verplichting zowel Reggefiber als de ON om er voor te zorgen dat de internetverbinding per direct hersteld worden. Gemaakte kosten door ons om op een andere manier c.q. lokatie te moeten gaan werken zullen in rekening gebracht worden.

Als de internetverbinding hersteld is.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reggefiber over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Reggefiber in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reggefiber een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reggefiber

Heeft op 12 februari 2018 om 09:47 geantwoord

Geachte heer Hartel,

Bij deze bevestig ik de goede ontvangst van uw klacht. Allereerst mijn excuses voor het ongemak dat u gedurende het weekend geen diensten heeft gehad.

Helaas hebben wij vanuit uw provider nog geen storing gemeld gekregen. Hierdoor kan er op dit moment geen monteur vanuit Reggefiber aangestuurd worden. Zodra de melding binnen is, zal er een afspraak met u gemaakt worden.

Gemaakte kosten omtrent uw storing adviseer ik u om in te dienen bij uw provider. Reggefiber zal deze kosten niet vergoeden.

Joanne

Heeft op 12 februari 2018 om 22:04 geantwoord

Afschuiven en ontkennen van een probleem zorgt er niet voor dat iets wordt/is opgelost. Ik krijg dagenlang van van Onsnet te horen dat de storing niet bij hun ligt maar bij Reggefiber. Vanmorgen meldden ze doodleuk, dat mijn router het probleem is. Ik heb hierop mijn nog in de garantietermijn zijnde router terug gebracht naar de winkel en heb een nieuwe meegenomen > resultaat geen internetverbinding.

Alle klachten die gemeld zijn door Eh588