Klacht: Geen internet, wel tv en telefoon.

op 30 juni 2016 over Onsbrabantnet in de categorie Internetproviders lokaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er komt geen internet signaal uit de aansluitkast.
De router is niet in gebruik.
We hebben al verschillende internetkabels geprobeerd om contact met de laptop te maken.

Gewenste Oplossing:

Als er weer internet signaal wordt geleverd, zijn we weer tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Onsbrabantnet over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Onsbrabantnet in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onsbrabantnet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onsbrabantnet

Heeft op 06 juli 2016 om 14:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bij een storing raden we je aan om telefonisch contact op te nemen met OnsBrabantNet zelf. Je kunt daarvoor verschillende kanalen gebruiken, maar in geval van urgentie adviseren we je om dat telefonisch te doen. Mocht u nog problemen hebben met de diensten, neem dan even contact op via 040 780 7800.

Met vriendelijke groet,
[Guido] Webcare OnsBrabantNet

Alle klachten die gemeld zijn door A.Middelhoek