Klacht: Geen internet thuis

Marijn van der Linden op 07 juli 2020 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb al 19 dagen geen internet thuis (sinds 19 juni). T mobile monteur (Gideon) heeft 16 dagen geen aangegeven dat het probleem buiten ons huis ligt. De zaak ligt bij KPN, maar die lost het niet op.

T mobile heeft wel unlimited data aangeboden, maar dat is geen werkbare oplossing aangezien de enige telefoon met een t mobile abonnement niet vaak thuis is.

Gewenste Oplossing:

opties:
1 internetverbinding gerepareerd
2 Mobile hotspot geleverd door t mobile
3 ongelimiteerde data voor KPN abonnement
4 annuleren abonnement

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marijn van der Linden