Klacht: Geen internet slechte onfatsoenlijke klantenservice

op 11 mei 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Na 20 telefoontjes nog geen stap verder.

Ik zit al twee weken zonder internet. Word keer op keer toegezegd dat er terug gebeld word. Ben al 20€ kwijt aan telefoonkosten.

Vandaag voor de zoveelste keer gebeld. Drukt de klanten service je gewoon weg. Uit pure onmacht kpn gebeld deze zijn wel bereid om te helpen echter moet er een ticket komen vanuit canaldigitaal. Dit vanwege kosten voor de monteur die ik anders zelf moet betalen.

Wederom gebeld maar krijg geen ticket nummer is niet mogelijk meneer. Gisteren om een leidinggevende gevraagd kon het wel vandaag niet. Technische dienst krijg ik er niet voor.

Met andere woorden ze doen gewoon helemaal niks.

Mensen begin er niet aan als alles werkt is het prima. Maar zodra er service nodig is kan je het vergeten.

Service is een onbekend begrip bij deze provider.

Het alles zelfs uit deze ellende opgezegd wat eigenlijk helemaal niet de bedoeling was.

Ben werkelijk nog nooit zo slecht behandeld door een een provider.

Graag zsm weer Internet en een tegemoet komen in de tefoonkosten.

Bizar dat jullie zo met vaste klanten omgaan.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

10 maanden geleden - Geachte heer Kuipers, Wat teleurstellend dat u al zo vaak contact heeft moeten zoeken, aangaande uw internetverbinding en dat uw mening over CanalDigitaal hierdoor niet positief is. Er wordt op dit moment hard gewerkt aan een oplossing, maar dit heeft een doorlooptijd van twee weken, waardoor het proces langer duurt dan gewenst. Het 'ticket' waar u naar refereert is al lang aangekomen bij KPN, maar hierover mag inhoudelijk niet gecommuniceerd worden met onze abonnees. Hierdoor snap ik dat u zich wellicht onmachtig voelt, maar wij doen er alles aan om uw internetverbinding zo snel mogelijk te herstellen. Uiteraard willen we u tegemoetkomen voor de opgelopen ongemakken, want zoals u en ik beide zullen begrijpen is dit geen goede gang van zaken. Derhalve zullen wij u een tegoed van 46,90 euro berekenen, waarmee de internet-loze periode, alsmede de telefoonkosten worden gecompenseerd. Met dit tegoed zullen wij uw abonnementskosten verrekenen. Ik hoop van harte dat u zo snel mogelijk weer gebruik kunt maken van het internet. Mocht het nodig zijn, zult u inderdaad gebeld worden door de netwerkbeheerder. Wanneer zij de klus op afstand kunnen klaren, zult u echter niks van hen horen. Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Alexander P Webcare CanalDigitaal

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 28 mei 2016 om 15:04 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Peterkcanal