Klacht: Geen internet en tv

op 25 oktober 2017 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Afgelopen maandag zou een monteur van Telfort het pakket komen installeren. Aangezien Telfort adverteert met de optie om een gratis monteur te laten komen, heb ik daar maandagmiddag vrij voor genomen. Toen de monteur aankwam, bleek bij het uit de doos halen van het modum, het modum niet te werken. Nu heb ik dus vrij genomen van mijn werk, terwijl ik een modum heb gekregen dat het niet doet. Uiteraard kan dit gebeuren, maar de manier waarop dit afgehandeld werd door de monteur vond ik niet heel klantvriendelijk. Nu heb ik daarnaast dus een aantal dagen extra geen tv en internet. Omdat ik thuis wil kunnen werken, is dit erg vervelend. Daarnaast moet ik nu alsnog zelf het WIFI-modum installeren. Toen ik met Telfort belde maandagavond, werd gezegd dat de betalingstermijn wel ”zeer binnenkort” ingaat, uiteraard wil ik pas betalen als ik tv en internet heb.

Ik ben tevreden als ik tv en internet heb. Daarnaast wil ik pas betalen als ik een goed werkend modum heb ontvangen en deze is aangesloten.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Iris Geerdink