Klacht: Geen internet

op 09 juni 2021 over KPN NetwerkNL in de categorie Internetbedrijven

Al 4 maanden geen internet, ik hoor niks van kpn netwerk en contact opnemen heeft geen zin. Monteurs komen niet opdagen of komen 3 uur na de afgesproken tijd aan terwijl ik niet meer thuis ben. Ik wordt niet verder geholpen en terugverwezen naar m’n tv provider. Terwijl er geconstateerd is dat het niet aan m’n provider ligt maar aan de kpn verbinding.

Wanneer er zsm contact met mij wordt opgenomen en een afspraak kan worden gemaakt met een monteur die wel volgens afgesproken tijd komt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar KPN NetwerkNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door KPN NetwerkNL in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN NetwerkNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN NetwerkNL

Heeft op 10 juni 2021 om 10:28 geantwoord

Geachte heer de Wolde,

Het is spijtig om te lezen dat u al een aantal maanden een storing heeft. Momenteel hebben wij helaas geen openstaande ticket meer voor uw adres. Om deze reden wil ook ik, u verwijzen naar uw provider. Zij dienen namelijk een nieuwe ticket te sturen naar ons. Op het moment dat wij deze ticket ontvangen hebben, zal de uitvoerende partij contact opnemen voor het maken van een afspraak.

Mijn excuses voor het ongemak!

Laïla
Klachtenteam KPN NetwerkNL