Klacht: Geen interactive tv

op 11 juli 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Wij hebben canal digitaal ism hsl te heeze
Nu al 8 weken geen tv 500 belminuten verder en 2 kastjes nog niet opgelost
Bovendien word je onbeschoft behandelt en niet terug gebelt enz

Als er weet tv is en mijn maandbedrag terug gestort word 2x

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 12 juli 2016 om 17:07 geantwoord

Geachte mevrouw Kurpershoek,

Wat naar om te vernemen dat u zoveel problemen ervaart met uw interactieve televisie.
Ik wil u er op attenderen dat deze klacht is uitgekomen bij de technische helpdesk voor schotel televisie en dat er op het gebied van interactieve televisie geen mogelijkheid is om u te helpen.

Uiteraard heb ik geprobeerd om contact op te nemen met de desbetreffende klantenservice, die los staat van ons.
Echter, ze zijn momenteel niet aan het werk, daar de telefoon niet wordt opgenomen.
Dit telefoonnummer is 0900 4044404 en hier zou u overdag gewoon contact mee kunnen opnemen, om deze problematiek te bespreken.

Via deze weg kan ik u, aangaande een product dat wij niet kennen, niet op juiste wijze informeren en/of tegemoet komen.
Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Alexander
Webcare CanalDigitaal

Heeft op 12 juli 2016 om 18:32 geantwoord

Weer hetzelfde je kunt geen verantwoordelijke van canal digitaal hsl vinden , het tel nr is waardeloos deze bieden geen oplossing alleen onbeschofte behandeling, en veel tijd ergenis en geld kwijt, is dit de anti reclame die canal digitaal wil, aangezien de schotel afdeling een 10 krijgt

Alle klachten die gemeld zijn door Irma1969