Klacht: Geen inkomen

op 06 juni 2018 over Sociale dienst in de categorie Overheid

Op vrijdag 2 maart 2018 heb Ik mij gemeld bij het Centraal Onthaal in Rotterdam, omdat ik dakloos was ben. Ik heb toen toestemming gekregen van Centraal Onthaal om gebruik te maken van de nachtopvang en sindsdien verblijft ik bij de nachtopvang Havenzicht van het CvD. Het gebeurt echter wel eens dat je uitgeloot wordt, omdat er te weinig slaapplaatsen zijn en dan moet ik zelf een slaapplek zoeken. Er wordt dan wel verzocht door Centraal Onthaal, om een lijst te overleggen waar ik verbleven ben, deze lijst is in mijn bezit van alle nachten dat ik niet in de nachtopvang terecht kon. Nu zijn wij 3 maanden verder , in deze 3 maanden heb ik 2 keer een voorschot ontvangen á € 50,-. Afgelopen maandag, 4 juni 2018, vertelde SoZaWe consulente mevr CE Marengo, dat zij nog niet kan besluiten om mij een PW uitkering toe te kennen. Voor dit gesprek van afgelopen maandag, ben ik 1 maand bezig geweest om het voor elkaar te krijgen om een gesprek met mevrouw Marengo in te plannen. Ik weet niet beter of een SoZaWe moet binnen een wettelijk termijn van 8 weken hierin een besluit nemen. Ik wil u dan ook verzoeken om te checken wat er mis gaat.
Met vriendelijk groet,
VA van der Hammen.

Wanneer ik een PW krijg toegekend.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sociale dienst

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sociale dienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Upstream