Klacht: geen inhoud

op 11 januari 2014 over Mars in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een zakje met m&m’s gekocht. Ik dacht even lekker te kunnen genieten na eenkange werkdag. Op een gegegeven moment had ik een m&m zonder inhoud nouja, dat kan geen gebeuren maar ik had daarna nog eentje met een hele chocolade inhoud. Ik was een beetje teleurgesteld dat er ook minder in mijn zak zat als normaal gesproken. Ik ben niet zo tevreden meer en twijfel dan ook om nig zo’n zak bij de winkel bij nij in de buutt.

Gewenste Oplossing:

Een nieuwe zak en iets extra's als excuus.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mars

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mars over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mars nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Mars in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mars een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mars

Heeft op 30 november 2016 om 13:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door WendyOorthof