Klacht: geen informatie over vertrek

op 17 juli 2012 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Lokale agent was vergeten om ons vertrektijd uit het hotel te melden.Levert vooral wat problemen op ,omdat het personeel in hotel Crystal Admiral slecht engels spreekt.Na veel praten heeft de agent via de telefoon ons vertrektijd gemeld.Terwijl de normale gang,een fax.ruim voldoende van te voren wat rust geeft.

Stuur,net als alle andere touroperators,ruim voortijd een fax.
Zodat je weet waar je aan toe bent.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 04 oktober 2012 om 15:08 geantwoord

Op klachten, geplaatst voor 1 juni 2012 kunnen wij helaas niet meer ingaan daar ons de diverse informatie ontbreekt en deze niet meer volledig is te achterhalen zonder een compleet overzicht te kunnen maken. Genoemde klachten zullen wij desondanks in de opgeloste fase zetten.
Op klachten, geplaatst op of na 1 juni 2012 zullen wij, na dit gemeld te hebben aan betreffende consument, via de gebruikelijke procedure reageren. De melding op deze site wordt ook dan in de opgeloste fase gezet.

Alle klachten die gemeld zijn door GIODANI