Klacht: geen informatie over geannuleerde vlucht

op 20 mei 2020 over Schipholtickets.nl‎ in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 1 mei 2020 zou ik terug vliegen van Cairo naar Amsterdam.
Geen bericht ontvangen dat de vlucht geannuleerd was . Schipholtickets is op geen enkele manier te bereiken. Niet telefonisch, klachtenformulier ingevuld, waarop verder geen reactie.

Gewenste Oplossing:

Wanneer er een fatsoenlijke reactie komt op mijn vragen en er een voucher wordt aangeboden of geld terug naar 1 jaar.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schipholtickets.nl‎

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schipholtickets.nl‎ nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Emeil Ayoub