Klacht: geen ijs en geen reactie op foutieve bestelling leveren

op 01 juli 2012 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

mijn man wou vandaag naar de mcdonalds in heesch om een macflurry magnum white te halen. nu krijgt hij te horen dat ze geen ijs meer hebben en dit is al rond 16:00 smiddags? dit kan een foutieve inschatting zijn maar vindt dit een grote schande van een normaal gesproken goedlopende zaak die dit soort fouten zo ongeveer nooit maken.
naarnaast hebben wij 2 weken terug een bestelling geplaatst van 2 ek boxen en krijgen wij 2 ek burgers meegeleverd. nu zijn wij terug gegaan en krijgen wij te horen dat wij dit zelf fout besteld hebben (in de drukke tijden in heesch krijg je nooit een bon mee wat wel zou moeten is mijn mening) en zij het dus niet kunnen veranderen. terwijl wij zeker wisten dat wij ek boxen besteld hadden en geen burgers.

ook in de drukke periode altijd een bon mee geven en dat de mensen beter opletten op de bestelling en desnoods aan de kassa de bestelling herhalen of zo want dit is niet de eerste keer dat er dingen fout gaan.
en dat ze beter omgaan met klanten die een foutieve bestelling mee krijgen en ermee terug komen.
ik begin steeds meer de neiging te krijgen dat de mcdonalds in heesch niet meer zo nauw heeft met de klantafwerking want zelfs bestellingen plaatsen en dan 10 minuten moeten wachten op je eten (en er in de auto op de parkeerplaats nog achter komen dat het koud is) vinden wij ook niet kunnen. dus er mag naar onze mening echt wel wat gedaan worden aan de klantvriendelijkheid, snelheid en het zoeken van een oplossing bij de mac in heesch want dit is vaak nergens te vinden bij hun.

Alle klachten die gemeld zijn door angel1985