Klacht: Geen hulp om van de Parkeerplaats in Eindhoven te vertrekken

op 17 maart 2020 over Quick Parking in de categorie Parkeren

Bij aankomst 14-3 in Marokko kregen wij te horen de volgende dag terug moesten vliegen de hele dag op de luchthaven 21.00 15-3 vertrokken naar Luik OM 2.uur op de parkeerplaats Eindhoven staan wij met de auto voor de slagboom. reserveringscode-telefoonnummers-shuttlebus-Amsterdam Quickparkig nergens contact.Politie Eindhoven gebeld, geen hulp.
toen hebben wij de hefboom opgetild en zijn wij vertrokken. Quickparking wist toch van de problemen van CORONA en dat mensen massaal terug moesten dit is en was wereldnieuws.Of is dit de manier zoals jullie omgaan met klanten.Wel graag reserveren en betalen maar niet de mensen HELPEN IN TIJD VAN NOOD BUITEN KANTOOR UREN. En hoe goed is de parkeerplaats beveiligt . Wat wij hebben gedaan kunnen anderen ook. Ook in deze tijd is het vooruit denken erg sim. Ik heb u zelfs een brief gestuurd persoonlijk

Een tegoed bon

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Quick Parking

Reactie van de melder van de klacht Vakantie 2020

6 maanden geleden - Ja afwachten op een goede afloop.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Quick Parking nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vakantie 2020