Klacht: Geen hulp

op 19 juni 2017 over Kemkens Installatiebedrijf in de categorie CV Ketels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Om 22.30 gebeld ivm lekkende ketel, kregen ter horen dat er niemand meer aanwezig is en we moesten wachten tot morgen. Wel moesten we ondertussen de hoofdkraan dichtdraaien wat betekent dat we volledig zonder water zitten. Er zou getracht worden om zo vroeg mogelijk iemand langs te sturen. De lekkage was dusdanig ernstig dat we moesten dweilen en dat er dan niemand bereikbaar is kan niet in uw branche, er moeten altijd mensen standby staan in geval van………

Gewenste Oplossing:

Zodra er 24/7 mensen standby staan in geval van calamiteiten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kemkens Installatiebedrijf over deze klacht.

Bericht van Kemkens Installatiebedrijf

3 maanden geleden - Zojuist heeft mijn collega Leo ook contact met u opgenomen. Het is inderdaad bij ons normale procedure om de hoofdafsluiter dicht te laten zetten totdat de monteur er is, om ergere lekkages te voorkomen. Nogmaals onze excuses, we hadden inderdaad alsnog een monteur moeten sturen. Fijn dat u onze excuses heeft willen aanvaarden en alles alsnog netjes is opgelost vandaag.

Alle klachten die gemeld zijn door Corine Mandemaker