Klacht: Geen herinneringen ontvangen?

op 13 juni 2016 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

Ik heb 3 jaar geleden een zorgverzekering gehad bij national academic.

Dit liep prima, maar door prive redenen overgestapt naar zilveren kruis.

Drie jaar later krijg ik een brief van Cannock chase. Daarin vermeld ,dat ik een geen gehoor heb gegeven aan herinneringen en aanmaningen van national academic, en dat de vordering is overgedragen naar cannock chase, Ik heb niets en of geen enkele brief gekregen dat ik nog wat moest betalen bij national academic. Nou, ik Cannock chase gebeld krijg een mevr aan de lijn. Haar gevraagd oe kom ik aan die kosten, en waarom heb ik nooit een brief ontvangen. Mvr vertelt kon niet zien waar die kosten vandaan kwamen, en het duurt haar twee weken voor zij aan die gegevens kon komen. Wat ik raar vond, je weet wel dat er een verschuldigd bedrag is maar waar die vandaan komt niet? Mvr reageerde daarop heel geïrriteerd, en vertelde me dat ik iets aan me houding moest doen. Vervolgens vertelde ze me dat ik indien een mailadres van hen wil hebben ik maar op de site moest kijken. Verbinding verbroken.

Als ik de incassokosten niet hoeft te betalen, en indien de hoofdsom terrecht, deze te betalen

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cannock Chase Incasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door loubna oufkir