Klacht: Geen hd zenders sinds 31 mei

op 07 juni 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

de hd zenders geven gecodeerd aan , soms beeld , dan weer weg.
3 keer gebeld met canal digitaal , alles wat jullie laten proberen werkt niet.
Al dagen geen beeld , schandalig.
Jullie verleggen het probleem naar lg , maar jullie veranderen dingen.
Voorheen werkte het.
Kan nu een nieuwe ontvanger bij jullie kopen.
De vorige was slecht en heb ik al bij jullie gekocht , een ci module van jullie en nu willen jullie er weer 1 verkopen.

Als de zenders weer snel werken.
Ik wil bij canaldigitaal geen extra kosten meer maken , dan stap ik over.
Andere aanbieders leveren wel een service.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

9 maanden geleden - Geacthe W. Miggiels, Allereerst uiteraard onze excuses voor deze vervelende kwestie. Canal Digitaal heeft een lijst met Televisies die getest zijn voor gebruik met onze CI-Modules en deze is beschikbaar via onze website en via onderstaande link: http://www.canaldigitaal.nl/uploadedFiles/Content/Overlay/geteste-televisies.pdf LG TV's zijn niet getest en kunnen daardoor helaas geen garantie geven op een goede werking en wanneer dit wel gewerkt heeft, dan zou dit baseren op een stukje geluk. Om u tegemoet te komen in deze zaak willen wij u een korting van € 80,00 geven op een nieuwe HD ontvanger met geintegreerde kaart. Hiervoor kunt u gebruik maken van de volgende link en de persoonlijke kortingscode: 325JNSDM http://webshop.canaldigitaal.nl/nl/alle-producten/alle-producten/ontvanger-mz-101-4 Wanneer u weer alle zenders binnen uw abonnement kunt bekijken, willen wij ook nog een maandje vele extra kanalen kado geven als u dit leuk vindt? Hopende u hiermee van dienst te zijn...

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 28 juni 2016 om 12:08 geantwoord