Klacht: Geen HD zender

op 04 oktober 2017 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Geen HD op ziggo sport voetbal schandalig ziggo levert hem gewoon in HD. En als je losse wetstrijd koopt van ziggo geen HD

Nou jullie moeten alle ziggo sport kanalen uit gaan geven ik hoef geen golf

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 05 oktober 2017 om 12:13 geantwoord

Beste heer Van Katwijk,

Graag zou u alle Ziggosport zenders via uw satelliet ontvangen, echter dienen wij u te vermelden dat enkel Ziggosport Select, voetbal en golf via de satelliet worden uitgezonden. Alle andere zenders worden helaas niet aangeboden via de satelliet.

Om de andere zenders te ontvangen, krijgt u bij het abonnement toegang tot de Ziggosport GO app, hiermee kunt u als nog naar alle Ziggosport zenders kijken. Dit kunt u eventueel weer met een chromecast of apple Tv doorstreamen naar uw televisie.

Losse wedstrijden bieden wij zelf helaas niet aan, dit is een extra service van Ziggosport. Voor verdere vragen daarover, willen wij u verwijzen naar Ziggosport.

Mocht u verder nog vragen hebben, horen wij dat graag van u.

Jeroen
Webcare Canal digitaal.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerrit spain