Klacht: geen groentenburgers meer!!

op 09 september 2018 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Gister er achter gekomen dat Mc. Donalds geen groentenburgers meer in het assortiment heeft. Daarvoor in de plaats 2 nep kip burgers.
De medewerker van de betreffende Mc. Donalds waar ik was heeft (heel vriendelijk) toch zo’n burger gemaakt en mij laten proeven… nou het was exact dezelfde Valess burger als ik in de supermarkt kan kopen.
Echt heel vies vind ik die.
A: het heeft de smaak van kip
B: het heeft de structuur van kip
Denkt Mc. Donalds nou echt dat dat een goede variant is op de groentenburger????? Een vegetarier of veganist wil toch geen burger die lijkt op vlees en smaakt naar vlees? Ik in ieder geval niet.
Ben er eerlijk gezegd best boos om, lust nu (behalve friet, maar daar ga ik niet alleen voor naar Mc. Donalds) niets anders meer daar.
Echt zo jammer… verheugde mij altijd op zo’n lekkere groentenburger, maar da’s nu verleden tijd. Dag Mc. Donalds!

Ps: op internet heel veel klachten hierover gezien. Hopelijk draait Mc. Donalds deze verkeerde beslissing terug, zo krijgen ze de ‘oude’ klanten weer naar hun zaken….

Als de groentenburger terug in het menu komt, dat zou echt super zijn voor heeeeel veeeel mensen!!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 080877