Klacht: Geen goede service, onduidelijk niet klantvriendelijke.

op 06 juni 2016 over Shan Yi in de categorie Cafés en Restaurants

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb deze restaurant gevonden op internet het zag er aantrekkelijk uit. Op zaterdag 28 mei 2016 daar na toegegaan. 5 uur konden we beginnen aan een buffet. Kwart over 5 werd er langzaam van alles neergezet in een hoekje. Er is bij binnenkomst niks aan ons verteld hoe of wat alleen dat daar het eten staat. Na een half uur hadden wij zoiets van is dit alles. Waar staan de dessert . Die kreeg je niet bij het lopende buffet. We konden geen klacht indienen bij de manager want die was er niet. Ook de eigenaar was niet aanwezig. Er was nergens aangegeven dat wij deel hebben genomen aan een lopend buffet. Personeel onvriendelijk. Dame deed zich later als mamager voor. Na haar te vragen of ze daar bevoegd voor was. Was ze nergens meer te bekennen. Site is misleidend. Flyer is misleidend en niet volledig beschreven. Uiteindelijk krijg je niet waar je voor komt.

Gewenste Oplossing:

Aankoop bedrag terug.

Alle klachten die gemeld zijn door Anoeska Mangru