Klacht: Geen goede service

Dinah Maria op 08 september 2021 over Duinrell in de categorie Attractiepark

Ik haast me naar binnen bij de receptie van Duinrell, omdat wij door een ongelukje met de auto later aankomen dan de bedoeling was. Ik vraag of ik 1x een tweepersoons lakenpakket kan krijgen en 3x een eenpersoons. De receptioniste komt terug met de mededeling dat “dit de laatste lakens zijn”. Niet wat ik vraag, maar ze heeft alleen 2x tweepersoons en 1x eenpersoons voor me. Daar neem ik geen genoegen mee, want ik heb gelezen dat bij 1 eenpersoonsbed een onderschuif bed zit; daar kun je dan niet mee uit de voeten. Let wel, we blijven 8 nachten slapen! Enig nachtelijk comfort is dan wel gewenst.
Ik blijf aandringen dat ik toch echt vind dat ze mensen niet op deze manier in de kou kunnen laten staan. Met toegenomen frustratie vraag ik, om wat olie op het vuur te gooien, of ik dan het tweepersoons laken maar doormidden moet knippen, of zo. De receptioniste raakt steeds meer geïrriteerd als ik niet van wijken weet. Ik krijg te horen dat de receptie al dicht had moeten zijn en mijn dochter mag ook niet binnenkomen om mij te ondersteunen, en dat VacanceSoleil (campings.com) verantwoordelijk is voor de lakens. Dat klopt, maar dan alleen als het online geboekt wordt. Het beroemde gezegde van het kastje naar de muur gestuurd worden laat zich weer eens gelden. De sfeer wordt grimmiger, ik blijf aandringen en maak duidelijk dat ik me niet laat afpoeieren. Ten langen leste wordt de beveiliging erbij geroepen. Een vriendelijke vrouw in uniform stelt mij meteen gerust. Zij snapt mijn zorg en zegt me te zullen helpen. Binnen het uur krijg ik de nodige lakens. Daar had de receptie zelf heus wel wat meer moeite voor kunnen doen.

Excuses en helderheid waarom wat een beveiligingsbeambte wel lukt, niet lukt bij de receptie. Ze willen daar toch tevreden gasten? Ze had op z'n minst kunnen zeggen dat ze nog wat extra moeite zou doen om extra lakens te vergaren.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Duinrell

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Duinrell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dinah Maria