Klacht: geen goede regeling getroffen bij de rechtbank waardoor ik geen uitkering krijg.

op 14 juli 2016 over Hoendermis en van Loenhout Advieskantoor in de categorie Juridisch

In 2013 heeft Stefan van Loenhout mij bijgestaan in een ontslagzaak met de gemeente Stichtse Vecht. Omdat de gemeente geen bovenwettelijke ww wilde betalen hebben zij mijn zienswijze van de AbvaKabo naast zich neergelegd. Uiteindelijk heb ik Stefan ingehuurd om mijn ontslag aan te vechten. Tijdens de zitting bij de rechtbank in Utrecht onderhandelden we over een vaststellingsovereenkomst, maar later bleek dat hij had moeten zorgen dat ik met wederzijds goedvinden ontslag zou krijgen. Nu krijg ik geen enkele uitkering en heb ik mijn rechten verspeeld. Wat ik het meest storend aan de hele situatie vond, zeker achteraf, was dat ik, na mijn echtscheiding en het ontslag heel snel daarna niet in staat was om dit te doorzien. Hij had dat wel moeten doen voor mij.

Een schadevergoeding geven van het bedrag dat ik aan uitkering zou hebben ontvangen vanaf de dag van de uitspraak van de rechtbank in 2013.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hoendermis en van Loenhout Advieskantoor

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hoendermis en van Loenhout Advieskantoor nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ada Sluijs