Klacht: geen goede ervaring met bango bon wereldkeuken

op 16 maart 2014 over Bongo in de categorie Coupon Sites

Problemen met reservatie : telnr restraurant gewijzigd, maar niet gecorrigeerd, bij ander restaurant antwoordapparaat, bij zogenaamd “perzich restaurant geen perzische gerechten verkrijgbaar.
Je mag van de gewone menu niets keizen, alleen wat zei je aanbieden, krijg je en bij restaurant Turquoise in Leiven blijkt dat een kindermenu met 3 kleine satékes te zijn. Is dat kennismaken met de wereldkeuken ?
Je kan beter zelf op zoek gaan naar een restaurant en vrij keuze hebben uit de menu, veel meer dan wat een bongobon kost, hoef je niet te betalen en je hebt tenminste goed gegeten ! Dus : GEEN BONGOBON KOPEN !!!!

Als je in ruil voor de bon een volwaardige maaltijd zou krijgen, dan zou ik wel tevreden geweest zijn. Een vrije keuze uit het menu kost gemiddeld 17 euro per persoon voor een hoofdgerecht. Dus een bon van 35 euro voor twee personen dekt deze kosten. Waarom mag je niet gewoon van het normale menu iets kiezen ? Als je dan een goede ervaring hebt opgedaan, ben je achteraf gemotiveerd om terug te komen of als cadeau aan eimand anders te geven. Ik vind de huidige werking gewoon niet good om mensen naar het restaurant te lokken en dan een enorme teleurstelling op te lopen .

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bongo

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bongo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ontgoochelde nicole