Klacht: Geen goed werk geleverd. Niet bereikbaar. komen afspraken niet na. Onbetrouwbaar

op 07 maart 2020 over Erkende-Dakdekker.nl in de categorie Aannemers

Ben er dus via deze site achtergekomen dat het bedrijf erkendedakdekkers.nl totaal niet betrouwbaar zijn. Gebruik deze naam wat linkt naar erkende-dakdekkers.nl maar dat is dus een ander bedrijf. Bij ons in juni 2019 de nok gerepareerd. Dit blijkbaar dus niet gedaan omdat er lekkage is en grote schimmelplekken. Meerdere keren gebeld, voicemail ingesproken en gemaild. Geen enkele reactie. Na 2 weken eindelijk telefonisch te pakken gekregen. Zouden langskomen. Niet gekomen. Telefonisch niet bereikbaar. Vond toen deze site en schrok van alles wat ik las. Het Is geen betrouwbaar bedrijf. Wij zitten nu ook met een lekkage aan ons dak en die van de garage.
Wat nu?

Ik wil dat de lekkage wordt verholpen en opgelost. Ook wil ik zeker weten of het loodwerk bij de garage dan wel goed is aangelegd.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Erkende-Dakdekker.nl over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Erkende-Dakdekker.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Ticha2