Klacht: Geen (goed) Contact en geen Geld terug

op 28 juli 2017 over neckermann.com in de categorie Online Warenhuizen

ik had voor mijn geslaagd zijn van school schoenen besteld bij Neckermann in zeven dagen zouden ze binnen komen en ik had ze op woensdag 1 week vante voren besteld omdat ik donderdag al een feesje had op school belde ik waar het bleef zouden ze vrijdag op komen dagen. ik heb gevraagt of ze het willen anuleren ”ja oke is goed doe ik gelijk” volgende dag krijg ik van DHL en spoor je paketje op via mail en vond dat al gek dus ik wacht af tot hij kwam kwam het niet aan belde nog eens ”Ja sorry mevrouw het is op een verkeerd adress bezorgd en terug gestuurd” wilde het met gelukt al terug stuuren dus ik had op de website al me paktje op retuuren gestuurt. sins dien wacht ik nog op enige contact die ik heb aan gevraagt via mail of tellefoonies waar mijn geld blijft geen antword niets. ik zit al krap met het geld en dan pikken zei mijn geld in dacht het ff niet

als ik eigelijk mijn geld terug krijg

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over neckermann.com

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over neckermann.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door C@andyp