Klacht: Geen glasvezelaansluiting

op 16 juli 2019 over Reggefiber in de categorie Glasvezel

Reggefiber gebruikt volkerWessels Telecom als onderaannemer voor glasvezelaansluiting. Het ligt al voor onze voordeur in de straat, het moet alleen naar onze meterkast! Al Oktober 2018!!! Hebben we dit ingediend. Wekelijks bellen we VW maar wekelijks het antwoord dat we nog niet op de planning staan, want niet jn de buurt. Dit is dikke onzin want laatst was busje om de hoek bezig. Reggefiber is eindverantwoordelijk, en we willem echt dat er nu actie wordt genomen om dit op te lossen. Dit slaat echt helemaal nergens op, 10
Maanden daarop wachten. Dat is toch niet van deze tijd??
Groet, Cecile

Wanneer glasvezel is aangesloten

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reggefiber over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Reggefiber in behandeling genomen

Bericht van Reggefiber

1 jaar geleden - Geachte heermevrouw Termeer,Bedankt voor uw bericht.Het spijt me te horen dat er nog geen duidelijkheid is omtrent uw glasvezelaansluiting.Wij hebben uw dossier inmiddels opgeschaald in de hoop op korte termijn meer duidelijkheid te verkrijgen voor u. Zodra wij hier een terugkoppeling op hebben gekregen informeren wij u hier uiteraard direct over.Mijn excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Tamara KPNNetwerkNL Klachten

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reggefiber een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reggefiber

Heeft op 23 juli 2019 om 14:51 geantwoord

Geachte heermevrouw Termeer,

Wij hebben van de uitvoering de terugkoppeling gekregen dat uw adres op 13 augustus aangesloten zal worden op het glasvezelnetwerk. De uitvoering heeft aangegeven dat u hiervan op de hoogte bent.

Wij gaan ervan uit dat de afspraak voorspoedig verloopt en dat u na deze datum gebruik kan maken van de glasvezelverbinding.

Tamara
KPNNetwerkNL Klachten

Alle klachten die gemeld zijn door CecileT