Klacht: Geen geld teruggekregen na retourneren bestelling.

op 11 december 2015 over Mycom in de categorie Internetshops - Computers en accessoires

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omdat ik ’n verkeerd product had besteld werd mij door Mycom aangeraden het reeds verzonden pakket NIET aan te nemen en NIET te tekenen voor ontvangst, het zou dan direct teruggezonden worden naar de afzender. Mij werd verzekerd dat mijn geld (330,00 Euro) dan zou worden teruggestort.Nu, na bijn 4 weken en div.mailtjes waarop geen reactie en div. telefoontjes a 1 Euro per gespek nog steeds mijn geld niet terug. Spijt als haren dat ik bij dit bedrijf iets heb besteld…
Amsterdam, 11 december 2015

Gewenste Oplossing:

Natuurlijk ben ik pas tevreden als ik mijn geld terug heb !

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mycom over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht klink212

1 jaar geleden - Is er al wat voortgang betreffende deze klacht. Wij worden n.l. aan het lijntje gehouden door MyCom. Schande, wij wachten nu al en maand op onze 330 euro. Graag uw reactie. Met vriendelijke groet, P.Th. Klinkhamer

Reactie van de melder van de klacht klink212

1 jaar geleden - Inmiddels, gisteren rond 23.30, eindelijk ons geld teruggekregen, ruim 6 weken later.Natuurlijk zijn we heel opgelucht en iedereen zal begrijpen dat we voortaan nog voorzichteger zullen zijn met internetbestellingen. We hebben nu geluk gehad maar als Mycom failliet was gegaan hadden we naar ons geld kunnen fluiten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Mycom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mycom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mycom

Heeft op 12 juli 2017 om 13:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door klink212