Klacht: Geen geld terug voor niet-geleverde torenventilator door Marktplaats

op 12 september 2018 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 6 augustus heb ik € 95,90 betaald voor een torenventilator die niet geleverd werd. Het betreft een aanbieding van Marktplaats.nl
Na bericht dat de ventilator niet geleverd werd volgde bericht dat het geld binnen 14 dagen teruggestort zou worden.
Ik wordt steeds via André van der Velden aan het lijntje gehouden dat het geld er aan komt. NOG STEEDS NIETS ONTVANGEN; SCHANDALIG!!

Op het bankafschrift komen de volgende gegevens voor:
Omschrijving
Naam: WorldPay Customer PaymentsOmschrijving: 8154906728 0030003109640463 Luxe Torenventilator met 3 versc 000019Marktplaats.nlIBAN: NL59ABNA0626226163Kenmerk: 04-08-2018 18:20 0030003109640463
Datum
6 augustus 2018
Tegenrekening
NL59ABNA0626226163

Ik kan hier echt boos, wanhopig en verdrietig van worden.
Ik lees dat de klacht op twitter gezet is. Schiet niet op dus!

Gewenste Oplossing:

Wanneer het geld op mijn rekening staat!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Worldpay nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Arts