Klacht: Geen geld terug voor geretourneerde items

op 21 juli 2017 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik als trouwe klant van boohoo.com ben enorm geirriteerd en boos op de service die jullie bieden.
het contact moet allemaal via de mail en 9 van de 10x krijg je geen antwoord.
ik heb in mei wat dingetjes besteld en weer retour gestuurd.
ik heb nu (21-7-17) nog steeds niet mijn geld terug.
jullie houden mijn geld nu al 3 maanden vast.
ik ben ontzettend boos.
niemand die op mijn mails of berichten reageert.
ik eis mijn geld terug, en wel heel gauw.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijg en op zijn MINST de retour kosten vergoed.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LKoster