Klacht: Geen geld terug van cahback aktie

op 24 januari 2014 over Acer in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een tablet gekocht van acer en zou 30 euro terug ontvangen.
Ik hield het bij op de site, het laatste wat er stond was :conform
Daarna zou er moeten kom te staan : betaald. ( dat was bij mijn moeder ook)
Zij heeft het geld allang ontvangen, maar ik kan me nu ook miet meer aanmelden.

Gewenste Oplossing:

Mijn beloofde 30 euro terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 28 januari 2014 om 16:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inzake de Tablet cashback actie kunt u het beste rechstreeks een e-mail sturen met uw vraag over de status van de betaling naar acer@customsolutions.fr of het webrequest formulier invullen welke u hier vindt: https://eu-deals.acer.com/nl_NL/support

Heeft op 18 maart 2014 om 22:10 geantwoord

Ik heb nog steeds niets ontvangen !!

Reactie van de melder van de klacht IngridS

3 jaren geleden - Nu een paar maanden later heb ik ondanks dat acer zegt dat het opgelost is nog steeds mijn geld niet terug !!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Acer beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door IngridS