Klacht: Geen geld terug ontvangen

op 19 september 2018 over Lost in Style in de categorie Juweliers

Ik heb in de week van 2 juli een ketting besteld bij ByLostInStyle. Na een week wachten kwam deze eindelijk binnen, in de verkeerde kleur en met de verkeerde initialen er op. Hierna heb ik een mail gestuurd waar ik geen reactie op kreeg. Vervolgens stuurd ik een bericht via instagram waarop werd gereageerd dat ze gingen kijken wat ze konden doen. Er zou worden nagevraagd of de juiste ketting nog beschikbaar was, waar ik nooit meer iets van heb gehoord. Ik kon de ketting ook terug sturen en dan mijn geld terugkrijgen. Ik koos ervoor om de ketting terug te sturen. Ik zocht een adres wat niet op de website staat vermeld, vroeg er toen naar via instagram waar ik pas weer een week later antwoord op kreeg. Ondertussen al een maand verder. Ik heb mijn ketting op de post gedaan en twee weken later een bericht gestuurd of mijn ketting inmiddels al was ontvangen. Er werd een dag later gereageerd dat de retour zendingen die dag werden verwerkt dus ik zou zsm horen of mijn ketting erbij zat. Dit bericht werd op 15 augustus naar mij verstuurd. Op 31 augustus krijg ik na lang aandringen antwoord op de vraag of mijn ketting er al bij heeft gezeten, hij zat er bij en de retourzending is verwerkt, het bedrag zou binnen 1-3 werkdagen op mijn staan. Ik heb vier werkdagen gewacht en niets ontvangen. Vervolgens weer uit mijzelf een bericht gestuurd waar ik weer drie dagen later antwoord op kreeg; het geld zou maandag op mijn rekening staan. Er stond die maandag niets op mijn rekening. Toen heb ik op 11 september weer een bericht gestuurd dat ik nog niets had ontvangen en daar heb ik nog steeds geen reactie op gekregen. Ik ben inmiddels al meer dan 2 maanden bezig om mijn geld terug te krijgen door een fout van hun. Ik vind het enorm vervelend dat er zulk slecht en weinig conctact is vanuit het bedrijf zelf. Ik nen erg slecht geholpen en heb nu zelf de moed een beetje opgegeven met dit bedrijf, vandaar dat ik jullie inschakel. Ik hoop dat ze aan jullie wel gehoor geven en ik ook eindelijk mijn eigen geld eens zal ontvangen.

Ik zou tevreden zijn wanneer ik mijn geld van het kettinkje zelf en de verzendkosten terug heb gekregen op mijn rekening. Een kleine vergoeding vanuit het bedrijf zelf zou ik normaal vinden maar is niet essentieel om mij tevreden te stellen. Het gaat hierbij om het totaal bedrag van €21,95

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lost in Style over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Tessa.cox99