Klacht: Geen geld terug ontvangen

op 22 september 2017 over Dealdigger in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had op 12-09-2017 een – – – Professionele Dashcam normaal of Full HD besteld maar het scherm was beschadigd en daarom heb ik hem terug gestuurd met een brief er bij met de rede.
Tot op heden heb ik nog geen geld terug gehad en dat vind ik niet normaal.
Ik heb hem aangetekend terug getuurd om te voorkomen dat ze zeggen nooit ontvangen, ze hebben hem ontvangen.
Ik hoop dat u er iets aankan doen.
Met vriendelijke groet,
A. Smeeing
antonsmeeing@ziggo.nl

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld weer terug heb ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dealdigger over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dealdigger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dealdigger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dealdigger

Heeft op 22 september 2017 om 14:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Smeeing,

Wij hebben uw retourzending in goede orde ontvangen en hebben u op 14 september een bevestiging van ontvangst gestuurd per e-mail met daarin de mededeling dat de terugbetaling binnen 14 dagen gedaan zou worden. Ik ga ervan uit dat de refund begin volgende week uitgevoerd zal worden.

Met goede groet,
Seval | Dealdigger Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door A. Smeeing