Klacht: Geen geld terug ontvangen

op 09 oktober 2016 over Dealdigger in de categorie Deal-Sites

Op 19 september via Klacht.nl een klacht ingediend over Dealdigger omdat ik mijn geld niet terug had (en heb) gekregen.
Op 20 september een reactie van Dealdigger of ik nog een paar dagen geduld kon hebben om het in orde te maken en of ik tevreden was met dit antwoord.Ik kon alleen JA of NEEe aanklikken en heb dus (helaas) gekozen voor JA. Omdat ik nog steeds in de veronderstelling was dat het nu eindelijk goed zou komen maar helaas………..tot op heden nog steeds geen geld op mijn rekening ontvangen.Daarom dien ik opnieuw een klacht in via klacht nl.over Dealdigger omdat men zich niet aan de afspraak houdt.Wat een waardeloze service en het gaat ook nog eens om een klein bedrag.Voor mij een principe kwestie.Wie koopt moet betalen, wie het geleverde terug krijgt moet terug betalen.

Ik ben tevreden als ik het geld terug heb op de rekening.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dealdigger

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dealdigger nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dealdigger in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dealdigger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dealdigger

Heeft op 24 oktober 2016 om 10:33 geantwoord

Dat is erg vervelend en uiteraard niet de bedoeling, wij hebben inderdaad gevraagd om rekening te houden met enkele dagen transactietijd.
Wij vragen klanten altijd rekening te houden met enkele dagen transactietijd.
Wij rekenen erop dat de klant de refund heeft ontvangen, de refund is echter gedaan door Pay.nl , niet door Deldigger zelf.

Alle klachten die gemeld zijn door Joke de Bert