Klacht: Geen geld terug, ondanks defect product binnen 14 dagen

op 17 oktober 2016 over neckermann.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

KLACHT Na een mankement van een stofzuiger, merk Turbotronic, krijgen wij ons geld niet terug.
Ondanks dat het product kapot ging in 14 dagen is het advies een ander merk stofzuiger uit te kiezen in de winkel. Helaas voldoet geen enkele stofzuiger bij Neckermann aan onze eisen, minimaal 2200 watt. en zijn wij genoodzaakt dus een stofzuiger te kiezen waar wij uiteindelijk niets aan hebben. De Neckermann winkel in Dordrecht verwijst je bij een probleem naar de telefonische klantenservice en doet totaal geen moeite je probleem op te lossen. Kortom, bij et verkopen staat het personeel direct klaar om je geld te ontvangen, maar bij een probleem is er niemand die de verantwoordelijkheid neemt om een probleem op te lossen.

Kortom: geen producten kopen bij de Neckermann winkel in Dordrecht centrum.
Heel slechte service en geen oplossingsgerichtheid!

De Consumentenbond zal ook worden ingeschakeld evenals al mijn Social Media bronnen, Facebook, Twitter, etc…

Gewenste Oplossing:

Ons geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over neckermann.com

Reactie van de melder van de klacht Claudia van Helsdingen

1 maand geleden - Update; vandaag eindelijk ons geld terug. Geen excuus vanuit het winkelpersoneel.... jammer

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over neckermann.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Claudia van Helsdingen