Klacht: Geen geld terug na retouren order

op 31 juli 2017 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2 weken geleden een aantal dingen geretourd van boohoo naar het antwoord nummer. Volgens het trackingscode van postnl ligt het nog steeds bij postnl. Vandaag contact gehad met ze. Zij gaven aan dat ik bij het antwoordnummer moet zijn, want zulke retourzendingen worden anders verstuurd en zijn moeilijk te traceren. Contact gehad met klantenservice van boohoo, want er is geen andere contact nummer. Via de mail hebben zij een standaard antwoord gegeven dat ik 28 dagen moet wachten en dat ze het pakket nog niet hebben. Lijkt mij sterk, want post nl doet niet 2 weken lang over sturen van paketten. Iemand die me hieruit kan helpen? Retourzending gaat om 61€ aan kleding! Iemand die me kan helpen?

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik me geld terug heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mnsh