Klacht: Geen geld terug krijgen

op 26 april 2016 over Airmiles in de categorie Spaarprogramma's

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmorgen een bericht gehad….Dat het scheerapparaat niet meer leverbaar is (een cadeau voor mijn vader)
Na 2 weken te wachten….Wel alsnog een luchtbed binnen gekregen.
Ik had niet genoeg mails erop staan dus moest voor beide ( luchtbed en scheerapparaat ) een bedrag van 19.21€ dat is inclusief verzendkosten betalen.
Geen probleem….Ik wilde ze alle 2 graag hebben.
Maar eerst het luchtbed na een week al geleverd.
Maar na 2 weken krijg ik een email dat het niet meer leverbaar is.
Dus ik zeg op mijn beurt ik wil mijn geld terug.
Als ik namelijk al van te voren wist dat het scheerapparaat niet leverbaar was had ik meer dan genoeg mails en had ik niets hoeven bij betalen. ( wel de 5.95 aan verzendkosten natuurlijk).
Maar dan was ik alleen maar 5.95 kwijt ipv 19.21
Vind het namelijk wel een groot bedrag…En heb 7999 mails moeten betalen.

Gewenste Oplossing:

In ieder geval mijn geld terug.
En hopelijk een scheerapparaat voor mijn vaders verjaardag

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Airmiles over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Airmiles in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Airmiles een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Airmiles

Heeft op 11 mei 2016 om 11:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Ilonaniezen