Klacht: Geen geld terug gekregen.

op 16 mei 2020 over Iherb in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn bestelling is geannuleerd. Als gevolg hiervan ontving ik een e-mail dat ik binnen 5 werkdagen mijn geld op de bankrekening zou moeten ontvangen. Ik heb het geld niet terug ontvangen. Dus ik schreef de verkoper opnieuw om te controleren wat er aan de hand was. Ik heb een e-mail van de verkoper ontvangen waarin staat dat het geld niet door hen is ontvangen en dat ik contact moet opnemen met mijn bank.Ik verwees naar mijn bank waar ze me vertelden dat het geld met succes was overgemaakt en in de verkoper was. In deze situatie wordt verondersteld dat de koper liegt

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld ontvangen van de aankoop die ik niet heb ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iherb

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iherb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nikolay87